Smoke on the water...

Înscrisă de: Florin Stana
Smoke on the water...
Data publicării: : 18 Apr 2006, vizualizări:: 2303
Localizare geografica: România, Muntii FAGARASULUI, Saua Capra
Echipament folosit: Canon
Descriere: Apus pe Valea Doamnei
Bookmark and Share
Galeria Foto Alpinet
Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Marţi, 18 Apr 2006, 15:53

Deep Purple Haze...:-)

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Marţi, 18 Apr 2006, 22:08

no offense, nu prea inteleg poza asta...as zice mai degraba ca ai declansat din greseala+ fleru e in toata imaginea

Florin Stana Florin Stana, Marţi, 18 Apr 2006, 23:09

Bag sama ai avut o zi proasta (no offense).

Fără foto GHEORGHIU PAUL, Miercuri, 19 Apr 2006, 3:15

I can see the smoke, but where is the water?

Cineva acolo sus a spart din greseala oul creatiei si s-a scurs tot galbenusul peste nori.... no offense (wink!)

Claudiu Szabo Claudiu Szabo, Miercuri, 19 Apr 2006, 8:55

Tocmai voiam sa-ti zic si eu de flare-ul ala... da' nu-ti mai spun... sa nu zici ca am avut o zi proasta.:-D

Florin Stana Florin Stana, Miercuri, 19 Apr 2006, 9:50

Nu stiam ca flare-ul in fotografie este neaparat ceva rau (de gustibus...):-D:-D

cătălin pobega cătălin pobega, Miercuri, 19 Apr 2006, 11:25

Nici mie nu imi place. da bine ca ai pus-o pe alpinet, poate place alcuiva, vorba ta:-D:-D:-P

Viorel Borteş Viorel Borteş, Miercuri, 19 Apr 2006, 11:50

Flare-ul acela era normal sa iasa la contre-jour (jontre-cur, vorba unui mare fotograf). Asta e fotografia naturala, bruta, sa-i spunem asa si poate ca Florin (La Multi Ani! cu intarziere) a vrut sa o inscrie ca atare. Sigur, cu mare atentie si ceva munca se putea elimina in PS.

Fără foto Costel B, Miercuri, 19 Apr 2006, 13:59

Poate place alcuiva.............
Mie imi place foarte mult. Imi place cum se vede soarele in dreapta sus parca supravegheaza totul, imi place centrul fotografiei deoarece norii dau impresia unei cascade, sau a unui hau, ca o tornada, si muntii din fundal deasupra norilor lasand impresia de mare alpina.

Radu Ponta Radu Ponta, Miercuri, 19 Apr 2006, 14:08

florine, astai dupa ce teai curentat sau inainte? :-D

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Miercuri, 19 Apr 2006, 14:45

upsssss...imi cer scuze..tac malc... Florin, nu stiam ca "suporti" doar ovatiile; eu am incercat sa fiu doar sincer vizavi de poza asta...sa stii ca progresul in foto nu ti'l dau "prietenii" care te ridica in slavi pentru o creatie cel putin mediocra (ma refer aici exclusiv la poza asta); cum ii spuneam lui edy despinoiu la o poza de-a lui, te-ai pierdut in fata subiectului+ executia tehnica e jalnica; canonu' ala de bani multi nu face doua parale daca nu e "manuit" cum trebuie; asta aviz celor care te felicitau pt aparatul tau... ce ipocrizie:)

Florin Stana Florin Stana, Miercuri, 19 Apr 2006, 14:45

Inainte ma!... sau dupa!?!??:-P

Sorin Rechiţan Sorin Rechiţan, Miercuri, 19 Apr 2006, 18:03

Mie imaginea îmi inspiră un "planetarium", aberaţiile optice având aici, în concepţia mea, un rol creativ. Nu cred că sunt singurul care îi atribuie o asemenea interpretare, la fel cum nu cred că declanşarea s-a petrecut accidental, din moment a avut la bază "self timer"-ul iar aparatul era pe trepied.
"Flare"-ul în acest cadru este tipic unui zoom cu nr. mare de lentile, dar nu alterează drastic contrastul imaginii...pentru a-i anula valoarea tehnică. Nu spun nici că acest obiectiv poate fi oferit drept exemplu în controlul "flare"-ului...pentru a obţine rezultate mai bune în astfel de cazuri, teleobiectivele cu focală fixă sunt soluţia.:-)

Florin Stana Florin Stana, Miercuri, 19 Apr 2006, 18:29

Alex, ma indoiesc ca sinceritatea a fost cea care te-a determinat sa faci afirmatii/insinuari ironice la adresa unei persoane pe care nu o cunosti. Crede-ma ca nu critica sau notarea ta m-au deranjat. Nu e prima nota mica pe care mi-o dai si nu cred sa fi obiectat vreodata. Consider ca atunci cand expui ceva in public trebuie sa suporti si parerile nefavorabile. Ti-am accepat critica, poate am alta opinie, insa haide sa fim seriosi, nu cred ca nu poti sa recunosti o expunere declansata din gresala. Si nu cred ca polemica iscata are vreun sens.

Florin Stana Florin Stana, Miercuri, 19 Apr 2006, 18:33

Sa nu uit, subscriu la ideea ca nu aparatura face neaparat o fotografie buna. Poate cel mult sa aduca un mic plus dpdv al calitatii tehnice.

Claudiu Szabo Claudiu Szabo, Miercuri, 19 Apr 2006, 22:28

OK Florine. Dar uite ce a spus Costel: i-a placut tot dar nu a pomenit de flare. Deci totul e frumos pana apare flare-ul. Sorin a super-interpretat fotografia... eu cu greu vad planetarium-ul; iar imi sare-n ochi flare-ul. Sa-mi permita Alex sa-l corectez(?): nu declansarea e din gresala, ci flare-ul; o gresala nu tocmai fericita. Crede-ma, pata portocalie, soarele, ar fi fost cireasa de pe frisca daca, evident, nu era si flare-ul. As fi preferat sa se vada un pic din creasta, in stanga-sus? Poate. Sa nu te indoiesti de sinceritatea mea, ca altfel ajungem la vorba lui Radu (Ponta): "...e prea grea pentru alpinet...":-?

Alex  GĂVAN Alex GĂVAN, Joi, 20 Apr 2006, 2:24

Florin...vad ca imi racesc gura de pomana; altceva nu mai zic

Radu Ponta Radu Ponta, Vineri, 21 Apr 2006, 1:17

bun!...si pana la urma, cine decide cine are dreptate?:-D

Dan Izvoreanu Dan IzvoreanuAdministrator Alpinet , Vineri, 21 Apr 2006, 17:20

Juriul Alpinet:-D

Sebastian Lucaci Sebastian Lucaci, Joi, 27 Apr 2006, 0:29

Teatru scurt

Adrian Negoiţă Adrian Negoiţă, Vineri, 28 Apr 2006, 14:22

Dpdv tehnic poate are ceva defecte dar, privită cu sufletul, poza asta chiar îmi place:-)

Galeria Foto Alpinet
Autentifica-te sau inregistreaza-te pentru a inscrie comentarii
Comentarii înscrise de Florin Stana
[21-40] [41-60] [61-80]<  81-100 din 247
  > [101-120] [121-140] [141-160] >>
FotografieComentariuData
Din geografia Retezatului
Emi CristeaAdministrator Alpinet
si ai uitat Saua Judele :-P
2 Oct
Din geografia Retezatului
Emi CristeaAdministrator Alpinet
Tarcu si Godeanu... poate si ceva Cernei. Gugu se vede clar in stanga :-D
2 Oct
Drum de creastă
Teo Paraschiveanu
Frumoasa creasta!
1 Oct
Asortate...
Florin Stana
Traseul e pitonat bine (a fost re-batut relativ recent); mobilele au fost bune la regrupari, pe care le-am facut unde se termina coarda. Doar in partea superioara sunt mai rare pitoanele, traseul fiind lejer (sunt totusi acolo unde trebuie).
19 Sep
Judele
Cristiana Toma
Am cules ceva informatii din pozele tale si m-ar fi ajutat si mai mult daca la locatie ai fi inscris locul unde te aflai cand a fost facuta fotografia. Multumiri oricum.
10 Sep
9
Fako Adrian
Cel mai bine e sa pierzi juma de ora si sa iasa...
8 Sep
Aşa cum mi-am dorit!
Teo Paraschiveanu
Genul de poza in care atmosfera face totul... si faptul ca e carna nu mai are nicio importanta.:-D
8 Sep
Alpii
Andras M
Se vede si Mont Blanc...
7 Sep
Printre nori
alex badea
Faina atmosfera...
5 Sep
Iglu la Lacul Bucura
Jalbă Lorin
NB: pentru cei care fac mai multe cadre sa vade ce iese: tineti cont de luminozitatea display-ului si de faptul ca e noapte.
27 Aug
Rochefort
Sorin Rechiţan
Draga Catalin, majoritatea fotografiilor cu creasta Rochefort sunt asemanatoare pana la un anumit punct. Acest fenomen se explica prin faptul ca fotograful este constrans sa stea pe o muchie ingusta, fara posibilitatea de a se deplasa mai sus/jos, stanga/dreapta (asta fara ajutorul unui elicopter). In final ai dreptate, exemplul oferit de tine nu trebuie urmat/copiat, fiind o fotografie viciata de flare si o incadrare nu tocmai reusita. In speranta ca tu ne vei bucura totusi cu fotografii inedite si originale, iti doresc mult succes.
13 Aug
Aproape de superlativ
Mihaela-Alina Radu
Acuma ai face bine sa stai acasa... pana prin toamna, cand pleaca oile+ciobanii+cainii...
10 Aug
Dor de Retezat...
Florin Stana
Mie varianta centrata (de fapt foarte putin spre stanga :-P) mi s-a parut cea mai putin rea. Cu varful incadrat in dreapta se pierdea efectul muchiei de pe bolovanul din primplan, iar mai mult la stanga ar fi adus in cadru creasta din partea dreapta, destul de anosta si fara efect. In astfel de situatii, in care nu ai de ales si trebuie sa incadrezi centrat, faci in asa fel incat subiectul sa "traga" intr-o parte catusi de putin si te-ai scos :-D .:-P
9 Aug
   ... apus...   
Cătălin Viorel Frenţ
Norocosule... :-)
9 Aug
Enjoy
Minerva VinczeAdministrator Alpinet
Sandu Ciorba!
18 Iul
Până unde duce nesimţirea...
Emi CristeaAdministrator Alpinet
Din pacate, in majoritatea cazurilor este valabil: refugiu accesibil si confortabil = groapa de gunoi si mai apoi ruina/incendiu. Am putut sa observ prin alte parti ca ceea ce noi numim refugiu exista doar la mare altitudine, in zona traseelor de alpinism, fara ca turistul neavizat sa aiba acces acolo. Suna urat, insa refugiile de mica altitudine, pe poteca usoara, fac mai mult rau decat bine. Dupa parerea mea, pentru a justifica plasarea unui refugiu, zona trebuie sa fie ori periculoasa in caz de vreme rea, ori la o distanta considerabila de locul de acces (minim 6h de mers).
10 Iul
Atata iarna e in noi...
Gabriela Varveri
Un metru mai in spate personajul si era de zece curat.:-D
28 Mai
Poiana Narciselor din Muntele Saca
Semida Vălean
Faina, pacat de profunzimea de camp...
28 Mai
fundu caprei
Daniel HumelnicuAdministrator Alpinet
Cealalta fata a Arpaselului... mai rar perspectiva asta.
28 Mai
Tara Fagarasului...
Iulian CozmaAdministrator Alpinet
In viata mea nu am tras de curbe.
18 Mai
Comentarii înscrise de Florin Stana
[21-40] [41-60] [61-80]<  81-100 din 247
  > [101-120] [121-140] [141-160] >>
©Proiectul Alpinet 1999 - 2022